Sıkça Sorulan Sorular

Artinart ürünleri ve hizmetleri hakkında en çok sorulan soruların cevaplarını bu sayfada bulabilirsiniz. Cevabını bulamadığınız sorular için info@artinart.com.tr adresinden bize ulaşabilirsiniz.

Siparişler

Siparişim ne zaman teslim edilecek?

Stokta bulunan ürünler genellikle 1-3 iş günü içerisinde kargoya verilir. Sabah 09:00'a kadar verilen siparişler aynı gün kargoya verilir. Kişiselleştirilmiş ürünlerin hazırlanması 3-5 iş günü sürebilir. MNG Kargo ile çalışıyoruz ve kargo firmasına teslim edildikten sonra, bulunduğunuz bölgeye bağlı olarak 1-3 iş günü içerisinde size ulaşacaktır.

Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra, siparişinizin durumunu size e-posta ile gönderilen kargo takip numarası ile kontrol edebilirsiniz. Ayrıca, hesabınıza giriş yaparak "Sipariş Takibi" sayfasından da siparişinizin durumunu görebilirsiniz.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişiniz hazırlanma aşamasındayken iptal edebilirsiniz. Bunun için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Kişiselleştirilmiş ürünlerde, üretim başladıktan sonra iptal işlemi yapılamaz. Kargoya verilen siparişlerin iptali mümkün değildir, ancak ürünü teslim aldıktan sonra iade seçeneğiniz bulunmaktadır.

Ürünler

Gökyüzü haritası için hangi tarih ve konum bilgilerini vermeliyim?

Gökyüzü haritası için özel bir anın (doğum günü, evlilik yıldönümü, vb.) tarihini, saatini ve konumunu (şehir) belirtmeniz gerekir. Bu bilgiler, o anın gökyüzü görünümünü doğru şekilde oluşturmamızı sağlar.

Ürünlerin malzemeleri nelerdir?

Posterlerimiz 250-300 gr yüksek kaliteli mat kuşe kağıda basılmaktadır. Çerçevelerimiz ise dayanıklı ahşap veya alüminyum malzemeden üretilmektedir. Her ürünün detaylı malzeme bilgisini ürün sayfasında bulabilirsiniz.

Kişiselleştirme seçenekleri nelerdir?

Ürünlerimizde tarih, konum, isim, mesaj ve renk seçenekleri gibi kişiselleştirmeler yapabilirsiniz. Her ürünün kişiselleştirme seçenekleri farklılık gösterebilir. Ürün sayfasında "Kişiselleştir" butonuna tıklayarak seçenekleri görebilirsiniz.

Ödeme ve Güvenlik

Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?

Kredi kartı, banka kartı ve havale/EFT ile ödeme yapabilirsiniz. Kredi kartı ile ödemelerinizde taksit seçeneği de sunulmaktadır. 350 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücretsizdir. Tüm ödeme işlemleriniz SSL sertifikası ile güvenli bir şekilde gerçekleştirilmektedir.

Ödeme bilgilerim güvende mi?

Evet, tüm ödeme işlemleri SSL sertifikası ile şifrelenmektedir. Kredi kartı bilgileriniz kaydedilmez ve doğrudan banka ödeme sistemine aktarılır. Artinart, müşterilerinin güvenliğini en üst düzeyde tutmaktadır.

Kapıda ödeme seçeneği var mı?

Şu anda kapıda ödeme seçeneği sunmamaktayız. Ancak banka havalesi, EFT ve online kredi kartı ödemelerinde güvenli alışveriş imkanı sunmaktayız.

İade ve Değişim

Ürünü beğenmezsem iade edebilir miyim?

Evet, teslimat tarihinden itibaren 14 gün içerisinde ürünü iade edebilirsiniz. Ancak kişiselleştirilmiş ürünlerde (üzerine isim, tarih veya özel mesaj yazdırılmış ürünler) iade kabul edilmemektedir. İade kargo ücretleri müşteriye aittir. Daha detaylı bilgi için İade ve Değişim sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

İade sürecinde kargo ücreti kime ait?

Üründe bir kusur veya hata olması durumunda, iade kargo ücreti firmamıza aittir. Müşteri kaynaklı iade ve değişimlerde ise kargo ücreti müşteriye aittir.

Başka Sorunuz mu Var?

Eğer burada cevabını bulamadığınız bir sorunuz varsa, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

info@artinart.com.tr0850 308 88 17WhatsApp: 0850 308 88 17Adres: Gençlik mahallesi 1. Ara Sokak No:31A Lüleburgaz / KırklareliMüşteri hizmetleri: Pazartesi-Cuma 09:00-18:00